Tuesday, May 5, 2009

:: Anak Kawan-kawan Kita ::

:: Puteri Sulung Sabri Sidik: Nur Safiyya Humaira ::
Salam Semua, aku dapat tau dari Friendster Sabri..then aku msg Sabri, beliau maklumkan kat aku yg baby girl beliau dilahirkan pada 26 April yang lepas.. Tahniah kami ucapkan kepada Sabri Sidik.. Semoga puteri sulung beliau ini akan menjadi anak yang solehah dan menjadi orang yang berjaya kelak di dunia mahupun di akhirat.. Amin..
p/s: Sedap nama anak ko Sabri.. mata sepek mcm ko jugak..



:: Puteri Sulung Muhammad Hazimin: Nuur Insyiraah ::
Salam Semua, aku dapat tau dari Blog G-min.. Di lahirkan pada 31 Mac 2009... Moga dapat ikut jejak nenek (DS Fatimah) dan atuknye (DS Nizar)... Tahniah kepada Hazimin dan isteri tersayang.. Semoga puteri sulung beliau ini akan menjadi anak yang solehah dan menjadi orang yang berjaya kelak di dunia mahupun di akhirat.. Amin.. Betul2 iras G-min....


:: Putera Sulung Nabil Majdi: Muhammad Zakir Najwan ::
Salam Semua, aku dapat tau dari Friendster Nabil..Tarikh Lahir tidak pasti.. Tahniah kami ucapkan kepada Nabil.. Semoga putera sulung beliau ini akan menjadi anak yang soleh dan menjadi orang yang berjaya kelak di dunia mahupun di akhirat.. Amin..
p/s: Kalo korang ingat, Nabil asal dari Bintangor, Sarawak dan kat Perak die tinggal dgn pakcik
die di Parit dan kawan sekerja abah aku (::BuLaT::)...


:: Putera Sulung Nurhisyamsul: Muhammad Ahza Danial ::
Aku dapat tau dari Friendster Syamsul.. Tiada maklumat tarikh lahir (sbb aku x tau no tel die).. Tahniah kami ucapkan kepada Syamsul n wife.. Semoga putera sulung beliau ini akan menjadi anak yang soleh dan menjadi orang yang berjaya kelak di dunia mahupun di akhirat.. Amin..


:: Putera Sulung Safuan Jamin: Muhammad Hirzam Hilmi ::
Maklumat terakhir yang aku dapat pun dari Friendster gak.. Sori sbb aku tak tau tarikh lahir putera Safuan ni.. Tahniah kami ucapkan kepada Safuan sekeluarga.. Semoga putera sulung beliau ini akan menjadi anak yang soleh dan menjadi orang yang berjaya kelak di dunia mahupun di akhirat.. Amin..
p/s: Semua nama anak kawan2 kiter ni sedap disebut.... Sedap mata memandang...
Apa pun Ucapan Tahniah Peribadi dari aku (::BuLaT::)... TQ


::Putera2 Zian Hafiz a.k.a ::BuLaT:: Sulung, Aniq Hafizuddin Putra(kanan) & Afiq Haikal Putra..
:: Tarikh lahir : 26/11/2007 @ 06/11/2008 ::
:: Dua2 putera aku ni rapat sangat dh mcm kembar.... Kalo sorg nangis, mesti sorg lagi ikut nangis... Harapan agar dorg jadi anak yg soleh dan pemimpin terkenal 1 hari nanti (walaupun bapaknye x terkenal lgsg)::
:: So pada sahabat2 yg baru mendapat cahaya mata, jagalah amanah Allah S.W.T yg diberikan pada kite... Setiap anak ader rezeki yg tersirat.... Itu sudah pasti ::
::BuLaT::

6 comments:

Hamba-Nya said...

syukran jazilan sahabat2. Ana doakan antum semua dikurniakan cahaya mata yang comel2 dan soleh solehah juga hendaknya.amin..

Zacharias said...

salam,

wah, ramai dah jadi bapak2 orang dah nih. bagus2

-zaki

::BuLaT:: said...

ramai yg dh ader anak cuma takde gambar jer... harap kawin ghazi nanti dapat jumpe ngan sahabat2 yg dh "ber-anak" la...

Zacharias said...

bulat, apa phone no ko eh?

zaki

Muhamad Hazimin Sulaiman said...

Terima kasih semua. semoga kita sentiasa berada di bawah rahmat Allah.

Rabbana Ma Khalaqta Hazaa Batilaan Subhanaka Faqinaa 'azaaban naar

safuan said...

Ralat:

Yang sulung tu namanya yang betul Mohamad Hirzan Ilmi b. Mohamad Safuan (1 thn 4 bln umrnye - lahir 28/11/2008


Alhamdulillah, baru2 ni 15/1/2010, anak kedua telah selamat dilahirkan, diberi nama Eisyatin Radhiah bt. Mohamad Safuan

:: Our Slides Show ::