Monday, November 24, 2008

:: Kelas-Kelas Tingakatan 5 SPM 1999 ::

Huhuhu.. Aku show up here gambar2 kelas kita dulu tahun 1999, sori la kecik2 gambar ni, aku scan gmbar2 ni dulu guna Scanner Khalil waktu kat uia dulu, credit to Khalil.. Serba sikit yg kita bole tgk kat sini, waktu 1999 semuanya kecik2 aku tengok kecuali aku, Bob, Roshafizar, Gmin.. tapi aku dr dulu lagi tau yg kwn2 aku semua yg kecik2 ni akan membesar satu hr nnt.. Korang ingat tak Abby? Abu Bakar.. skrg tinggi ya amat.. dulu kecik miot jer.. yang pompuan pun sama jer, dulu kecik2 jer, ada yg terserempak ngan aku skrg ni ada yg dh berisi, apa2 pun itu xpenting, yg penting semua dh ada kehidupan masing2 dan kerjaya masing2, alhamdulillah..
:: Ada banyak lagi gambar2 yang akan menyusul, bersiap sedia semua ::
:: Harap kwn2 yg ada gambar xkira 'putera' atau 'puteri', sila upload kat blog ni ya? ::
:: Sila CLICK gambar di bawah utk big view ::
-ikhwanismail-
:: 5 Ibnu Sina ::

:: 5 Ibnu Rushd ::

:: 5 Ibnu Khaldun ::

No comments:

:: Our Slides Show ::